Blog
Értékelést venni, vagy nem venni! – ez itt a kérdés
Aki vállalkozást vezet, biztosan találkozott már olyan oldalakkal vagy spammelték már Linkedinen vagy bármilyen platformon, ahol értékeléseket lehetett venni, vagy eltávolíttatni, esetleg küldeni egy-egy konkurencia fiókjára. Elképesztően könnyű ezeknek bedőlni és...
Így távolíttasd el az igazságtalan negatív értékeléseket a TripAdvisor profilodról!
Nap mint nap számos vállalkozás küzd meg az online platformokon megjelenő negatív értékelésekkel. Sokszor nem is annyira az értékelés negativitása az, ami fáj, hanem az, hogy teljesen igazságtalan vagy alaptalan indokra hivatkozva adták. Elgondolkoztál már azon, hogy...
A Mesterséges Intelligencia bűvkörében: az ÉrtékelésTUNING és az AI!
Minden évnek megvan a maga megosztó témája, amin aztán világszerte emberek milliói töprenghetnek, vitatkozhatnak. Megvizsgálják tudományos, morális, plusz ezer meg egy szempontból az adott téma helyességét, helytelenségét, majd levonnak legalább ennyi következtetést...
Az értékelések hatalma: Ne engedd, hogy megmérgezzék kemény munkád gyümölcsét!
A mezőgazdaságban dolgozók valószínűleg pontosan tudják azt a titkot, amit most elárulok nektek: a vetés és az aratás között bőven van mit tenni. De nem csak az időjárás függvénye, hogy szeptemberben bőséges termést szüretelsz-e, bizony ez rajtad is múlik, a TE...
A negatív értékelések hátterében: Magyarország többé már nem olcsó?
Magyarország európai, főleg nyugat-európai viszonylatban mindig is olcsó helynek számított. A rendszerváltás óta különösen kedvelt turisztikai desztináció volt a külföldi nyaralni vágyók körében. Az utóbbi időben viszont egy általános jellegű elégedetlenség figyelhető...
6+1 tuti tipp a hatékony hírnév-menedzsmenthez
Magyarországon egyenlőre még nem kellően ismert a “reputation management” kifejezés, azaz a hírnév-menedzsment. Ma erről a rejtélyes jelenségről fogom lerántani a leplet, illetve ellátni benneteket olyan kézzelfogható hatékony tippekkel, mellyel makulátlan hírnevedről...
Hogyan térül meg az értékelések kezelése?
Ha 1000 Ft-ot is hozhat egy értékelésed, ne elégedj meg 100 forinttal! Itt a megoldás, hogyan zsebeld be a maradék 90%-ot! Veled is előfordult már, hogy miközben egy értékeléseidet megválaszoltad (mert azt a leckét már megtanultad tőlem, hogy az összes értékelést meg...
Az utazók 77%-a szívesebben foglal, ha a tulajdonosok válaszolnak az értékelésekre
A Tripadvisor folyamatosan monitorozza a felhasználók véleményét annak érdekében, hogy a szolgáltatókat tájékoztathassa a vendégek elvárásairól, azok pedig ennek hatására elégedettebbek legyenek és végsősoron megszülethessenek az ötbuborékos értékelések. Az egyik...
Lokális marketing kutatás (2. rész)
Hogyan építik a bizalmat az értékelések a vendéglátásban? Ebben a videóban megmutatjuk Neked, hogy… Miért olvassák el az emberek az értékeléseket? Miként befolyásolják az online értékelések az emberek véleményét a helyi vállalkozásokról? Milyen tényezőkre,...
Lokális marketing kutatás (1. rész)
Értékelési szokásokat mutatunk a vendéglátásban és a turizmus területén, valamint azok eredményeit. A lenti videóban áttekintettük a 2018/2019-es éveket érintő lokális marketing kutatás eredményeit, melyek Magyarországon készültek. A kutatásban több, mint 700...
Mit jelent a vendégélmény és mi a folyamata? – BeMyGuest adás
Hogy megismerd pontosan, mi is a vendégélmény, hol kezdődik, meddig tart, ezekben szeretnénk Neked segíteni ebben a részben. Élményt adj a vendégeidnek A vendéged nem csak a szálláson, hanem már azt megelőzően is, amikor kapcsolatba kerül Veled online, már ott is...
Blogírás a turizmusban? Miért fontos? Hogyan kezdjünk hozzá?
A következő videóban blogírással kapcsolatban szeretnénk neked tippeket és trükköket bemutatni és segíteni abban, hogy már az elejétől jól működjön a blogod akár a turizmus, akár a vendéglátás területén tevékenykedsz. Akár most kezded a blogírást, akár már van saját...
Hogyan fordítható át egy negatív vendégértékelés pozitívvá?
Így tudod a negatív értékelést pozitív irányba vinni!
3+1 dolog, amivel ma biztosan vendéget veszítesz
3+1 dolog, amivel ma biztosan vendéget veszítesz, ha nem veszed figyelembe.
Gyűjts visszajelzéseket vállalkozásod számára!
Minden vállalkozásnak fontos a visszajelzés!
Szerelemmunka
Nem szabad szem elől veszíteni, miért kezdtünk bele a munkánkba, miért szeretjük. Akkor sem, ha gond van! szerelemmunka…
Mit tegyél, ha negatív visszajelzés érkezik?!
Az értékelések viszik előrébb a kiszolgálást, a megjelenést, segíthetnek a fejlesztésekben, felülvizsgálatban és új megrendelőket, vendégeket hozhatnak. Na de mi van akkor, ha a visszajelzés negatív?
3+1 tipp, hogy végre soha többé ne idegesítsd fel magad egy értékelésen sem!
Blog Ismerős az az érzés, amikor egy komolyabb foglaláshullám vagy egy jól sikerült kampány után görcsbe rándul a gyomrod, mert arra számítasz, hogy akármennyire törekedtél arra, hogy szuper szolgáltatást nyújts az ügyfeleidnek, vendégeidnek, mégis tuti lesz pár...
3 homlokracsapós döbbenet, ami téged is utolér, ha a Tripadvisor fiókod van
Amikor a „Miért?” kérdésre tényleg nincs válasz
Ha főleg irodistákra fókuszál az éttermed íme a to do és not to do – egy friss tapasztalat margójára
Egy új helyet nyitni nem egyszerű móka, erről Rétfalvy-Kurucz Alexandra tudna a legtöbbet mesélni.
Milyen példát mutatsz a következő generációnak?
Ma egy különleges élményben volt részem, ami újabb perspektívát adott a Nagy Miértemnek.
Tripadvisor – a jó döntések melegágya
Hosszú hétvégén mi mást csinálna az ember, mint hogy a következő pihenését tervezi.
Rablóból pandúr
Nagy örömömre szolgált, hogy újdonsült FIVOSZ tagként bemutatkozhattam a tagtársaimnak.
Hirdesdmagad.hu Podcast – fókuszban a Tripadvisor
Elkészült az első interjú, amelyben a Tripadvisort veséztük ki Frey Kristóffal a hirdesdmagad.hu szerkesztő-tulajdonosával.
Hogyan kapott tőlem egy kiváló értékelésű szálláshely 2-es helyett 4-est a vezetői válasz hatására?
Amikor bármilyen szívességet tesznek nekünk, minden gondolkodás nélkül megköszönjük. Bármekkora legyen is az, biztosan értékeljük a másik fél kedvességét valamilyen formában.