Értékelési szokásokat mutatunk a vendéglátásban és a turizmus területén, valamint azok eredményeit.
A lenti videóban áttekintettük a 2018/2019-es éveket érintő lokális marketing kutatás eredményeit, melyek Magyarországon készültek. A kutatásban több, mint 700 válaszadó vett részt: gasztro vállalkozások, szállodaipar és turisztikai szolgáltatók.
A videóban érintett témák és vélemények azonnal hasznosíthatóak lesznek számodra az összes értékelőplatformon.
Google Cégem vélemények:
A kutatás – nem meglepő módon – egyértelműen kimutatta, hogy a második legfontosabb véleményezési platform Magyarországon a Google Cégem felülete, ahol természetesen minden iparág véleményezése helyet kap. Itt tudod elolvasni a Google Cégem véleményekről írt teljes útmutatóm, amit segít a témakört nem csak a turizmus, hanem általános oldalról is megközelíteni.
A vélemények főképp a turizmus területén ezen a felületen kikerülhetetlenül meghatározóak. Legyen szó akár étterem, akár szállás kiválasztásáról egy-egy utazás során, a Google Cégemen írt vélemények döntően befolyásolják a választásunkat.
Milyen kérdéseket érint a Lokális Marketing kutatás?
- Milyen rendszeresen használják ezt a platformot az emberek a helyi üzletek keresésénél?
- Mely üzlettípusok értékeléseire keresnek rá leginkább az emberek? A gasztro- és szállodaipari vállalkozások esetében ez a kérdés a legfontosabb!
- Az értékelésre használt oldalak közül melyikben bíznak leginkább az emberek (ez hatással kell, hogy legyen arra is, mely oldalon legyél fenn leginkább vállalkozásoddal).
- Hogyan hatnak az emberek döntéseire az értékelő oldalak?
- Mit tesznek az emberek, ha elolvasták egy vállalkozás értékelését? Ez a kérdés talán a legfontosabb!
Kitekintés képpen pedig összevetettünk egyes kérdéseket az amerikai trendekkel. Tarts velünk és nézd meg, hogyan gondolkodik és cselekszik a célpiacod!