EAAKiO3cOr8gBOZC4meftnzIqcy9mtjLJbiZCZASRSvLyHJVQIdWSZAZCzvZCVbC04ZAWaYeFdtpEQAoP8SnZAKmK97dYSQaE3Ouj0x26wRkAYoaTqZCE13wj5LPhPKVCVwP7QnoIiOqx4Da2bhgHnI3UIjCR0v07PtTHPDLu8kl3ZBL0DViPau6Xyg431kBIAfOc2XDQZDZD

Végre kezedbe vennéd az értékeléseid kezelését,

de nem tudod, hogyan is fogj hozzá?

Az ÉrtékelésKezelés Tanfolyamot neked fejlesztettük!

A tananyag abban segít, hogy beépítsd a mindennapi rutinodba az értékeléskezelést és hogy bármilyen beérkezett véleményre megfelelően tudj reagálni.

Számtalan esetben tapasztaltam már az ÉrtékelésTUNING indulása óta, hogy leginkább az időhiány volt az, amiért nem vágtak bele a vállalkozások az értékelések megválaszolásába.

Ez ma már megengedhetetlen luxus, egy kihagyott ziccer.  Hiszen az értékelésekre adott válaszok:

bizalmat építenek,

sales lehetőséget biztosítanak,

segítenek a SEO-ban,

válaszolnak kimondatlan, de fejben megfogalmazott vásárlói kérdésekre.

Ha dolgozol az online térben, akkor tudod, hogy az online értékelések kezelése sokszor fejtörést okozhat. Az elégedett ügyfelek és a jó hírnév elérése érdekében fontos, hogy megfelelően kezeld a visszajelzéseket, és válaszolj azokra időben és hatékonyan.
A jó hír az, hogy nem kell egyedül hozzálátnod. 6. éve dolgozunk nap mint nap azokkal a módszerekkel, melyek minket is segítenek az eddig közel 70.000 értékelés kielemzésében és megválaszolásában.

A módszer egy egymásra épülő, több lépésből álló rendszer, amelyet ha Te is szisztematikusan és kitartóan alkalmazol, akkor kevesebbet kell költened hirdetésre, segíti az optimális online megjelenésed és eredményképpen sokkal jobb lesz a vállalkozásod megítélése.

Mint minden, ez a módszer is csak akkor hozza csak meg a várt eredményeket, ha alkalmazzák.

Az ÉrtékelésKezelés Tanfolyamunk abban segít, hogy:

a saját életritmusodba tudd illeszteni az értékeléskezelés rutinját,

hatékonyan tudd kezelni az online értékeléseket, és

megkönnyítse az ügyfélkapcsolatod ápolását.

Az ÉrtékelésKEZELÉS tanfolyam során olyan témákkal foglalkozunk, mint például:

Hogyan illeszd be a napi rutinodba az értékeléskezelést.

Hogyan reagálj hatékonyan az értékelésekre.

Hogyan kezeld az elégedetlen ügyfeleket.

Hogyan építs fel jó kapcsolatot az ügyfeleiddel.

Hogyan növeld az elégedett ügyfelek számát és a jó hírnevedet.

Az online tanfolyamunkban olyan segédanyagokat, sablonokat és videókat kapsz, amelyek segítenek megérteni az online értékelések kezelésének művészetét és megélni annak könnyedségét. Emellett hat hónapon át havonta egy csoportos online konzultációt tartunk, ahol felteheted kérdéseidet és megoszthatod tapasztalataidat másokkal is.

Ne hagyd, hogy az online értékelések kezelése nehézséget jelentsen számodra!

Jelezd a részvételi szándékodat a gombra kattintva:

Jelenleg a rendszer tökéletesítésén dolgozunk, hogy a legjobbat nyújtsuk Neked és a vállalkozásodnak. Szeptemberben nyílnak a kapuk.

Ha nem akarsz lemaradni a pontos indulásról, akkor feltétlen jelezd (ezen a ponton fizetési kötelezettség nélkül) részvételi szándékodat.

Bizonytalan vagy? Tégy próbára minket!
Ha a tanfolyam indulásáig kipróbálnád a módszerünket, küldd be 3 értékelésedet, amit valami miatt utálsz, frusztrál vagy egyszerűen igazságtalannak tartasz és nem tudtad eltávolíttatni és megválaszoljuk helyetted.

Részletek itt: https://ertekelestuning.hu/3-ertekelesvalasz

Csatlakozz hozzánk és fedezd fel, hogyan lehet hatékonyan kezelni az online értékeléseket, és hogyan lehetnek pozitív eredmények az ügyfeleid véleményeinek segítségével. Jelentkezz a tanfolyamra most, és változtasd meg a vállalkozásod eredményességét!