Létfontosságú a vállalkozások sikeréhez a visszajelzések gyűjtése
Elengedhetetlen a visszajelzés gyűjtése a szolgáltató szektorban, mégis a legtöbb vendéglátásban és szálláshely szolgáltatásban tevékenykedő vállalkozás elfelejtkezik erről a tényről. A kutatások pontosan bebizonyították, hogy a legtöbb vendég aktívan megnézi a visszajelzéseket, mielőtt lefoglalna egy szállást vagy elindulna egy étterembe vacsorázni. A korábbi vendégek visszajelzése aranyat és még több vendéget érhet, így nem szabad elfelejtkezni róla. Három ok, miért létfontosságúak a vendégértékelések
Az első ok, mely miatt kellenek a visszajelzések
Az első ok, amiért érdemes foglalkozni vele az az, hogy hatással vannak a foglalási számokra az értékelések.
A kutatás szerint, így alakul az utazási döntés a korábban olvasott vendégértékelés alapján:
-A válaszadók 83% -a jelezte, hogy az értékelések segítenek nekik a megfelelő szálloda kiválasztásában
-80%-uk a foglalás előtt elolvas legalább 6 – 12 véleményt
-53%-uk nem vállal kötelezettséget az előre fizetésre, amíg nem olvassa el a véleményeket.
Ez elég meggyőző érv! Tehát nagyobb valószínűséggel ügyfelet veszíthetsz, ha nincsenek visszajelzéseid vagy azok zömmel negatívak. Az esetek nagy részében az ügyfél leellenőrzi a hely értékelését, ha felkeltette az érdeklődését. Tehát ha nincs értékelésed, nagy eséllyel nem téged fog választani.
Ha még nem győztelek meg, még két ok, miért fontosak a visszajelzések számodra is.
2 ok, miért fontos a visszajelzés
A második ok szerint az idő előrehaladtával a több értékelés, visszajelzés magasabb minősítést eredményezhet. Egy létesítmény, ahogy egyre több értékelést kap, úgy menetel előre az értékelő oldalakon a rangsorban, nívósabb lesz, kívánatosabb az ügyfelek szemében. Ez azért lehetséges, mert a korábbi hozzászólások révén az üzemeltetés képes lesz az utazók elvárásainak megfelelni azáltal, hogy reagál a visszajelzésekre, javítja a szolgáltatás színvonalát, a minőség javul a korábbinál. Miközben javítja, tökéletesíti a szolgáltatást a visszajelzéseknek köszönhetően, még jobb lesz, még előrébb kerül minősítés szempontjából és még szívesebben választják a leendő vendégei. Már csak azért is, mert annyian jártak ott, visszajeleztek és elégedettek voltak.
Még egy további ok a visszajelzés kéréséhez
Harmadik ok, amiért kell a visszajelzések gyűjtése, az az, hogy nagyszerűen segít a szolgáltatás / termék fejlesztését. A vendégvélemények begyűjtése valójában egy ingyenes módja annak, hogy felmérjük a vállalkozásunk teljesítményét, minőségét. Rámutatnak arra, hogy mi az, ami jól működik, és mi az, amin változtatni kell. A vélemények bepillantást engednek a vendégek elvárásaiba. Világosan kiderül általuk, hogy min lehet és kell változtatni, miben kell még fejlődni és milyen területet érdemes javítani. Egyszerűen meg kell nézni a vendég visszajelzéseket és abból minden fontos információ kinyerhető ingyenesen. Nem kell közvélemény kutatásra, külön kérdőívekre pazarolni az időnk, pénzünk. Rögtön a kezünkben az eredmény.
A visszajelzések gyűjtése ezekeért a dolgokért elengedhetetlen minden szolgáltató számára! Remélem meggyőztelek, hogy szerezzd be te is sürgősen a saját vállalkozásod számára az értékeléseket, visszajelzéseket. És ne csükkedj akkor sem, ha esetleg negatív értékelést kapsz. Egy korábbi bejegyzésben szó volt már róla, mit tegyél ekkor. ITT találod. Illetve nézz rá a Youtube csatora is : ÉRTÉKELÉSTUNING