Létfontosságú a vállalkozások sikeréhez a visszajelzések gyűjtése

Elengedhetetlen a visszajelzés gyűjtése a szolgáltató szektorban, mégis a legtöbb vendéglátásban és szálláshely szolgáltatásban tevékenykedő vállalkozás elfelejtkezik erről a tényről. A kutatások pontosan bebizonyították, hogy a legtöbb vendég aktívan megnézi a visszajelzéseket, mielőtt lefoglalna egy szállást vagy elindulna egy étterembe vacsorázni. A korábbi vendégek visszajelzése aranyat és még több vendéget érhet, így nem szabad elfelejtkezni róla. Három ok, miért létfontosságúak a vendégértékelések

Az első ok, mely miatt kellenek a visszajelzések

Az első ok, amiért érdemes foglalkozni vele az az, hogy hatással vannak a foglalási számokra az értékelések.
A kutatás szerint, így alakul az utazási döntés a korábban olvasott vendégértékelés alapján:
-A válaszadók 83% -a jelezte, hogy az értékelések segítenek nekik a megfelelő szálloda kiválasztásában
-80%-uk a foglalás előtt elolvas legalább 6 – 12 véleményt
-53%-uk nem vállal kötelezettséget az előre fizetésre, amíg nem olvassa el a véleményeket.

Ez elég meggyőző érv! Tehát nagyobb valószínűséggel ügyfelet veszíthetsz, ha nincsenek visszajelzéseid vagy azok zömmel negatívak. Az esetek nagy részében az ügyfél leellenőrzi a hely értékelését, ha felkeltette az érdeklődését. Tehát ha nincs értékelésed, nagy eséllyel nem téged fog választani. 

Ha még nem győztelek meg, még két ok, miért fontosak a visszajelzések számodra is.

2 ok, miért fontos a visszajelzés

A második ok szerint az idő előrehaladtával a több értékelés, visszajelzés magasabb minősítést eredményezhet. Egy létesítmény, ahogy egyre több értékelést kap, úgy menetel előre az értékelő oldalakon a rangsorban, nívósabb lesz, kívánatosabb az ügyfelek szemében. Ez azért lehetséges, mert a korábbi hozzászólások révén az üzemeltetés képes lesz az utazók elvárásainak megfelelni azáltal, hogy reagál a visszajelzésekre, javítja a szolgáltatás színvonalát, a minőség javul a korábbinál. Miközben javítja, tökéletesíti a szolgáltatást a visszajelzéseknek köszönhetően, még jobb lesz, még előrébb kerül minősítés szempontjából és még szívesebben választják a leendő vendégei. Már csak azért is, mert annyian jártak ott, visszajeleztek és elégedettek voltak.

Még egy további ok a visszajelzés kéréséhez

Harmadik ok, amiért kell a visszajelzések gyűjtése, az az, hogy nagyszerűen segít a szolgáltatás / termék fejlesztését. A vendégvélemények begyűjtése valójában egy ingyenes módja annak, hogy felmérjük a vállalkozásunk teljesítményét, minőségét. Rámutatnak arra, hogy mi az, ami jól működik, és mi az, amin változtatni kell. A vélemények bepillantást engednek a vendégek elvárásaiba. Világosan kiderül általuk, hogy min lehet és kell változtatni, miben kell még fejlődni és milyen területet érdemes javítani. Egyszerűen meg kell nézni a vendég visszajelzéseket és abból minden fontos információ kinyerhető ingyenesen. Nem kell közvélemény kutatásra, külön kérdőívekre pazarolni az időnk, pénzünk. Rögtön a kezünkben az eredmény. 

A visszajelzések gyűjtése ezekeért a dolgokért elengedhetetlen minden szolgáltató számára! Remélem meggyőztelek, hogy szerezzd be te is sürgősen a saját vállalkozásod számára az értékeléseket, visszajelzéseket. És ne csükkedj akkor sem, ha esetleg negatív értékelést kapsz. Egy korábbi bejegyzésben szó volt már róla, mit tegyél ekkor. ITT találod.