Turisztikai vállalkozók!

 

 

Frusztrálnak a negatív értékelések?

Tedd meg az első lépést, hogy többé ne zavarjanak és a vendégeid boldogan adjanak kiváló értékeléseket!

"
Töltsd le a 9 dolog, amin elhasalsz a vendég szemében és le fog húzni a Tripadvisoron c. csekklistánkat és tudd meg, hogyan lesz több és pozitívabb értékelésed a nyár végére, mint valaha!
  • Veled is előfordult már, hogy teljesen a kardodba dőltél, mert negatív értékelést kaptál, holott te kiteszed a lelked is a vendégeidért?
  • Gondoltál már arra, hogy talán megérett az idő a beruházásra, de nem voltál biztos benne?
  • Érezted már azt, hogy beborítanak a feladatok és a rengeteg teendőd mellett már nem jut kapacitásod a vendégértékelések elemzésére és megválaszolására?

Nem vagy egyedül!

És hogy miért olyan fontos a Tripadvisor? „Hiszen én fent vagyok a booking.com-on, szállás.hu-n, étteremkalauzokban, ajánlóoldalakon. Miért kellene nekem még ez is a nyakamba?”

Erre a válasz nagyon egyszerű: mert a Tripadvisor a végső IGEN eszköze, a döntés előtti utolsó löket, ami végleg megerősíti az eddig csak nézelődő látogatót abban, hogy bizalmat szavazzon a szolgáltatásodnak.

Használd jól a Tripadvisort, hajtsd ki belőle a maximumot!

A 9 dolog, amin elhasalsz a vendég szemében és le fog húzni a Tripadvisoron c. csekklistában még ennél is több kérdésre kaphatsz választ!

Nekem való a csekklista?
Ha magabiztosan akarsz belevágni a fejlesztéseidbe
Ha tudni akarod, melyik vendég szavának higgy és melyiket ignoráld
Ha biztos akarsz lenni, hogy az alkalmazottaid is támogatnak abban, hogy elérd az üzleti céljaidat
Ha megfelelően szeretnéd pozícionálni magad a leendő vendégeid fejében, akkor

Töltsd le a csekklistát itt


Kérdésed van?

+36 30 586 9536

Copyright © Minden jog fenntartva