Turisztikai vállalkozók!
Frusztrálnak a negatív értékelések?
Tedd meg az első lépést, hogy többé ne zavarjanak és a vendégeid boldogan adjanak kiváló értékeléseket!
Töltsd le a 9 dolog, amin elhasalsz a vendég szemében és le fog húzni a Tripadvisoron c. checklistemet és tudd meg, hogyan lesz több és jobb értékelésed, mint valaha!
- Veled is előfordult már, hogy teljesen a kardodba dőltél, mert negatív értékelést kaptál, holott te kiteszed a lelked is a vendégeidért?
- Gondoltál már arra, hogy talán megérett az idő a beruházásra, de nem voltál biztos benne?
- Érezted már azt, hogy beborítanak a feladatok és a rengeteg teendőd mellett már nem jut kapacitásod a vendégértékelések elemzésére és megválaszolására?
Nem vagy egyedül!
És hogy miért olyan fontos a Tripadvisor? „Hiszen én fent vagyok a booking.com-on, szállás.hu-n, étteremkalauzokban, ajánlóoldalakon. Miért kellene nekem még ez is a nyakamba?”
Erre a válasz nagyon egyszerű: mert a Tripadvisor a végső IGEN eszköze, a döntés előtti utolsó löket, ami végleg megerősíti az eddig csak nézelődő látogatót abban, hogy bizalmat szavazzon a szolgáltatásodnak.
Használd jól a Tripadvisort, hajtsd ki belőle a maximumot!
A 9 dolog, amin elhasalsz a vendég szemében és le fog húzni a Tripadvisoron c. checklistában még ennél is több kérdésre kaphatsz választ!
Nekem való a checklista?