EAAKiO3cOr8gBOZC4meftnzIqcy9mtjLJbiZCZASRSvLyHJVQIdWSZAZCzvZCVbC04ZAWaYeFdtpEQAoP8SnZAKmK97dYSQaE3Ouj0x26wRkAYoaTqZCE13wj5LPhPKVCVwP7QnoIiOqx4Da2bhgHnI3UIjCR0v07PtTHPDLu8kl3ZBL0DViPau6Xyg431kBIAfOc2XDQZDZD

Értékelés konzultáció

Cégre szabott dedikált figyelem a több és jobb értékelésért, ami a vásárlóid bizalmához vezet!

Az értékelések esetében nem az a kérdés, hogy a te potenciális vásárlóid is értékelések alapján döntenek-e arról, hogy megfelelő lesz-e a szolgáltatásod részükre vagy sem.

Az a megfelelő kérdés, hogy mindent megteszel-e annak érdekében, hogy a meglévő elégedett ügyfeleid véleményét maximálisan kihasználd.

✔ Elég vonzó és informatív az értékelő platformokon a megjelenésed?

✔  Összhangban vannak a vélemények azzal, amiket a saját szolgáltatásodról állítasz?

✔  Gyűjtöd-e szisztematikusan az értékeléseket?

✔  Megválaszolod-e az összes véleményt?

✔  Kiaknázod-e a bennük rejlő sales lehetőséget?

✔  Megfelelőek-e a válaszaid SEO szempontból?

✔  Felhasználod-e őket, amikor fejlesztéseken gondolkodsz?

✔  Kihasználod-e a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket az elemézésben és a válaszolásban?

Ha a fenti kérdésekben csak egy esetben is elbizonytalanodtál, akkor gyere és üljünk le, hogy átnézzük, mit tehetünk annak érdekében, hogy valóban a maximumot hozd ki az értékeléseidből. 

Üdvözöllek, Duchai Márti vagyok, az ÉrtékelésTUNING alapítója, 2018 óta foglalkozom online értékelésekkel.

A turizmus, az IT, az e-kereskedelem és a magán egészségügyi szektorban szerzett tapasztalataim alapján állítom, hogy nem azon múlik, milyen szektorban vagy, hogy milyen ütemben és minőségben érkeznek az értékelések a céged nyilvános értékelő oldalaira. Hanem azon, hogyan bánsz velük. Ezért kifejlesztettem egy metódust, ami szektorokon átívelően használható arra, hogy kifejezd a törődésed az ügyfeleid irányában és ezzel újra és újra vásárlásra ösztönözd. 

“De Márti! Az én ügyfeleim nem szívesen értékelnek. Folyamatosan nyaggatom őket, nem akarok már a terhükre lenni.”

Kiváló szolgáltatást mindenki szívesen értékel. És itt nem feltétlen az a kérdés, hogy neked kiváló-e a szolgáltatásod vagy sem. A kérdés inkább az, hogy a megfelelő pillanatban és kérdéssel találod-e meg őket a kéréseddel. 

Mivel minden vállalkozás más és más, ezért azt, hogy hogyan leszel te és az ügyfeleid is boldogok, és hogyan adnak majd értékelést, minden esetben cégre szabottan alakítom ki. 

Mielőtt kiválasztod a számodra megfelelő csomagot kérlek, tekintsd meg a lenti videóimat. Ha megteszed, akkor sokkal hatékonyabban tudunk haladni és az általános kérdésekre adott válaszokat átugorva a személyes elakadásodra tudunk koncentrálni és megoldást találni. 

A leggyakrabban feltett kérdések

Ha pedig szeretnél mégtöbbet megtudni a témáról, hallgasd meg a „4 ok, amiért az elégedett vevőid nem értékelnek” hanganyagot!

FONTOS!

A konzultációkon nem tanácsot adok, hanem veled közösen együttműködve hozzuk létre a számodra leghatékonyabban megvalósítható és napi szinten kivitelezhető módszert.

Miért olyan fontos ez és hogyhogy nem adok tanácsot? Azért, mert úgy gondolom – és tapasztalom magamon is -, hogy ha kívülről jön a megoldás, az sose lesz az enyém. Én kérdésekkel, módszerekkel terellek az úton, hogy a legtöbb elégedett vásárlód örömmel adjon értékelést dolgozz bármilyen szektorban. 

 Csomagajánlataink

Most pedig válaszd ki a számodra legtesthezállóbb formát:

*A Facebook zárt csoport 

👌🏻 Csak ügyfeleknek szól

👌🏻 Havi 1 kérdezz-felelek keretében válaszolok a felmerült kérdésekre

👌🏻 Értékelésekkel kapcsolatos posztok, videók, de te is felteheted kérdéseidet a csoport többi tagjának

👌🏻 Havi 1 vendég, egy speciális, az értékelésekhez köthető témában

**Mire jó az értékelésbekérő kártya?

Segítségével könnyen és hatékonyan tudod  elégedett ügyfeleidet megkérni értékelés írására

 

Ügyfeleim mondták:

Köszönöm a segítségedet Márti! Örülök, hogy egy rugóra jár az agyunk! A Wiener Christmas Salon számára, ahol egész évben karácsony van Bécsben sok jó ötlet indult el, amivel örömet okozhatok az elégedett ügyfeleimnek! Még profibb jelenléttel a Tripadvisor- on! További sok sikert!

Gosztola Anita
Wiener Christmas Salon

 

Tegnap egy konzultáción vettem részt. Márti sok hasznos infót osztott meg velem. Ami különösen tetszett, az az, hogy előre bekérte a linkeket és analizálta, vagyis a konzultáción tömény hasznos tippekkel jött már. Ezúton is köszönöm!

Dunchak Krisztina
Portugáliaszakértő,
idegenvezető, esküvőszervező

Szuper konzultáción vettem ma részt, igazából mindenkinek ajánlom aki már rendelkezik Tripadvisor fiókkal vagy tervezi. Mártitól nagyon sok hasznos tanácsot kaptam. Felkészült, profi, kedves. Öröm volt beszélgetni vele és tanulni tőle. Köszönöm!

Árvay Angelika
Árvay Családi Pincészet

Márti nagyon segítőkész, kedves, felkészült, tájékozott, gyakorlatias. Nagyon jó szívvel ajánlom mindenkinek. Irtó hasznos vele a közös munka.

Nyári Fruzsina
Lottirose

 

Turisztikai attrakciónk, a Helia-D Herba-kastély még csak csíráiban volt jelen a Tripadvisoron, de Mártitól minden részletre kiterjedő útmutatást kaptam a jelenlétünk felturbózásának lehetőségeiről. Mindezt a tudást távoktatásban, nagyon kényelmesen és rugalmasan kapthattam meg és Márti igazán kedvesen és lelkiismeretesen segítette a tanulásomat! Köszönöm!

Somogyi Krisztina
Helia-D Herbakastély

Egy belföldi apartman koncepciójának kialakításában, nagyon sok ötletet segítséget adott Márti. Nagyon hasznosnak találtam a beszélgetésünket.

Bartus Gabi
Apartmantulajdonos

Minden, amit Márti mondott és javasolt az pozitív hatással volt mind a Tripadvisor megjelenésünkre, mind pedig a vendégélmény növelésre. És nem csak a konkrét tanács a fontos, hanem maga ahogy az egészet képviseled. Én “védőhálót” érzek, biztonságot, amit a szakértelmed és a hitelességed ad.

Gál Tibor
Budapest Shooting

 

Ne habozz, hozd ki minél előbb a maximumot az értékeléseidből!

Ingyenesen letölthető