EAAKiO3cOr8gBOZC4meftnzIqcy9mtjLJbiZCZASRSvLyHJVQIdWSZAZCzvZCVbC04ZAWaYeFdtpEQAoP8SnZAKmK97dYSQaE3Ouj0x26wRkAYoaTqZCE13wj5LPhPKVCVwP7QnoIiOqx4Da2bhgHnI3UIjCR0v07PtTHPDLu8kl3ZBL0DViPau6Xyg431kBIAfOc2XDQZDZD

A mezőgazdaságban dolgozók valószínűleg pontosan tudják azt a titkot, amit most elárulok nektek: a vetés és az aratás között bőven van mit tenni. De nem csak az időjárás függvénye, hogy szeptemberben bőséges termést szüretelsz-e, bizony ez rajtad is múlik, a TE erőfeszítéseiden. De hogyan kapcsolódik ez az értékelések kezeléséhez?

A kerti kártevők

Az emberek többsége utálja a rovarokat. Miért? Mert útban vannak, megcsípnek, rád szállnak és úgy jönnek, hogy senki sem hívja őket. De mégis, a bogarak hasznosak, nem? Emlékezz vissza gimnáziumi biológia óráidra, hiszen egykor ezeket már megtanultad: a méh a növények beporzásával, a katicabogár a levéltetvek fogyasztásával, a földigiliszta a föld fellazításával – egytől egyig mind hozzájárulnak ahhoz, hogy kerted tündököljön és bőséges termésed legyen. És akkor következzen a nagy felismerés…

Kerti kártevők = Értékelések

Tudom, sokkoló, de a tényen nem változtat. A vállalkozásod számára az értékelések ugyanolyan hasznosak, vagy haszontalanok, mint a kertedben fel-alá grasszáló rovarok. Most, hogy kiveséztem, léteznek hasznos rovarok, arra is szeretném felhívni a figyelmed, hogy igenis vannak kártevők. Vannak olyan értékelések, amik ártanak a vállalkozásodnak, de akár hiszed akár nem, azok nem azok, amelyeket rosszindulatú vevők hagytak. A természet rendje, hogy néha egy-egy rovar elszaporodik, vegyük például a levéltetűt, hiszen szinte mindenkinek meggyűlt már vele a baja. De a kérdés az, te mit lépsz, amikor levéltetű invázió van. Mit teszel annak érdekében, hogy vissza csökkentsd a kis kártevők számát egy olyan szintre, amit a helyi katica populáció képes menedzselni. Mit teszel azért, hogy a negatív értékelések számát csökkentsd, elrejtsd és összességében sikeres szezont, évet zárhass.

Mentsd meg a gyümölcsöst!

Hány értékelésed várja a parlagon heverve, hogy végre megválaszoljad? Hány trollkodó személy, elégedetlen vásárló rontja napok, hetek, hónapok óta vállalkozásod sikerét? Vajon hány lehetséges jövőbeli vásárló ment inkább máshoz (pl. a rettegett konkurenciához), mert TE nem kezelted a levéltetű inváziót még időben? 

Ezekre a kérdésekre kizárólag te tudod a választ, de tippelni: én is mernék. Nem kell semmi konkrétum ahhoz, hogy azt mondjam: több, mint ahány személyt megérte volna beáldozni. Úgyhogy gondolkodj el rajta: megéri neked a saját kemény munkád szabotálni azáltal, hogy nem válaszolod meg az értékeléseidet? Az üzleti életben, éppúgy mint a természetben az erősebb túlélése törvény érvényesül, szóval itt az ideje, hogy felkösd a nadrágot és munkához láss. Ne hagyd, hogy hosszú évek kemény munkája egy olyan apróságnak tűnő dolgon csússzon el, mint az értékeléseid. 

Minden kezdet nehéz, ezt nálam senki se tudja jobban, szóval ha te sem tudod hogyan vágj bele az értékelések megválaszolásába, mikre figyelj stb. akkor jó hírrel szolgálhatok neked. Hamarosan kezdetét veszi az ÉrtékelésTUNING kihívás, melynek keretén belül nem csak arra tanítalak meg, hogy milyen a jó értékelés, amelyre vállalkozásodnak szüksége van, hanem különböző szakterületek képviselőivel készített interjúkon keresztül azt is bemutatjuk neked, mások hogyan közelítik meg az értékelések kezelését. Ha nem szeretnél kimaradni a jóból, csatlakozz te is a kihíváshoz, védd meg a hírneved és szerezz ezáltal még több elégedett ügyfelet! 

Csatlakozom a kihíváshoz!