Értékelés konzultáció
Cégre szabott dedikált figyelem a több és jobb értékelésért, ami a vásárlóid bizalmához vezet.
Ide jön a kép – 10-ből 9 beszélgetés
Az értékelések esetében nem az a kérdés, hogy a te potenciális vásárlóid is értékelések alapján döntenek-e arról, hogy megfelelő lesz-e a szolgáltatásod részükre vagy sem.
Az a megfelelő kérdés, hogy mindent megteszel-e annak érdekében, hogy a meglévő elégedett ügyfeleid véleményét maximálisan kihasználd.
- Elég vonzó és informatív az értékelő platformokon a megjelenésed?
- Összhangban vannak a vélemények azzal, amiket a saját szolgáltatásodról állítasz?
- Gyűjtöd-e szisztematikusan az értékeléseket?
- Megválaszolod-e az összes véleményt?
- Kiaknázod-e a bennük rejlő sales lehetőséget?
- Megfelelőek-e a válaszaid SEO szempontból?
- Felhasználod-e őket, amikor fejlesztéseken gondolkodsz?
- Kihasználod-e a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket az elemézésben és a válaszolásban?
Ha a fenti kérdésekben csak egy esetben is elbizonytalanodtál, akkor gyere és üljünk le, hogy átnézzük, mit tehetünk annak érdekében, hogy valóban a maximumot hozd ki az értékeléseidből.
Gomb: Konzultációt kérek!
Üdvözöllek, Duchai Márti vagyok, az ÉrtékelésTUNING alapítója, 2018 óta foglalkozom online értékelésekkel. A turizmus, az IT, az e-kereskedelem és a magánegészségügyi szektorban szerzett tapasztalataim alapján állítom, hogy nem azon múlik, milyen szektorban vagy, hogy milyen ütemben és minőségben érkeznek az értékelések a céged nyilvános értékelő oldalaira.
Hanem azon, hogyan bánsz velük. Ezért kifejlesztettem egy metódust, ami szektorokon átívelően használható arra, hogy kifejezd a törődésed az ügyfeleid irányában és ezzel újra és újra vásárlásra ösztönözd.
“De Márti! Az én ügyfeleim nem szívesen értékelnek. Folyamatosan nyaggatom őket, nem akarok már a terhükre lenni.”
Kiváló szolgáltatást mindenki szívesen értékel. És itt nem feltétlen az a kérdés, hogy neked kiváló-e a szolgáltatásod vagy sem. A kérdés inkább az, hogy a megfelelő pillanatban és kérdéssel találod-e meg őket a kéréseddel.
Mivel minden vállalkozás más és más, ezért azt, hogy hogyan leszel te és az ügyfeleid is boldogok, és hogyan adnak majd értékelést, minden esetben cégre szabottan alakítom ki.
Gomb: Konzultációt kérek!
Mielőtt kiválasztod a számodra megfelelő csomagot kérlek, tekintsd meg a lenti videóimat.
Ha megteszed, akkor sokkal hatékonyabban tudunk haladni és az általános kérdésekre adott válaszokat átugorva a személyes elakadásodra tudunk koncentrálni és megoldást találni.
Bevezetés a Tripadvisorba
Less be az irányítópultba
A leggyakrabban feltett kérdések
Fontos! A konzultációkon nem tanácsot adok, hanem veled közösen együttműködve hozzuk létre a számodra leghatékonyabban megvalósítható és napi szinten kivitelezhető módszert.
Miért olyan fontos ez és hogyhogy nem adok tanácsot? Azért, mert úgy gondolom – és tapasztalom magamon is -, hogy ha kívülről jön a megoldás, az sose lesz az enyém. Én kérdésekkel, módszerekkel terellek az úton, hogy a legtöbb elégedett vásárlód örömmel adjon értékelést dolgozz bármilyen szektorban.
Most pedig válaszd ki a számodra legtesthezállóbb formát:
Csomagajánlataik
BASIC
Legelső lépés- 1 óra konzultáció, melyre előzetes audit alapján felkészülök
PRO
Legnépszerűbb választás- Minden, ami a BASIC csomagban található
- plusz
- Exkluzív kedvezmény a ReviewACADEMY tanfolyamainak árából.
- 1 db alap Urilcard** értékesbekérő kártya és digitális névjegy
PREMIUM
Teljeskörű megoldás- Minden, ami a PRO csomagban található
- plusz
Ingyenesen letölthető