EAAKiO3cOr8gBOZC4meftnzIqcy9mtjLJbiZCZASRSvLyHJVQIdWSZAZCzvZCVbC04ZAWaYeFdtpEQAoP8SnZAKmK97dYSQaE3Ouj0x26wRkAYoaTqZCE13wj5LPhPKVCVwP7QnoIiOqx4Da2bhgHnI3UIjCR0v07PtTHPDLu8kl3ZBL0DViPau6Xyg431kBIAfOc2XDQZDZD

Értékelés konzultáció

Cégre szabott dedikált figyelem a több és jobb értékelésért, ami a vásárlóid bizalmához vezet.

Ide jön a kép – 10-ből 9 beszélgetés

Az értékelések esetében nem az a kérdés, hogy a te potenciális vásárlóid is értékelések alapján döntenek-e arról, hogy megfelelő lesz-e a szolgáltatásod részükre vagy sem. 

 

Az a megfelelő kérdés, hogy mindent megteszel-e annak érdekében, hogy a meglévő elégedett ügyfeleid véleményét maximálisan kihasználd.

  • Elég vonzó és informatív az értékelő platformokon a megjelenésed?
  • Összhangban vannak a vélemények azzal, amiket a saját szolgáltatásodról állítasz?
  • Gyűjtöd-e szisztematikusan az értékeléseket?
  • Megválaszolod-e az összes véleményt?
  • Kiaknázod-e a bennük rejlő sales lehetőséget?
  • Megfelelőek-e a válaszaid SEO szempontból?
  • Felhasználod-e őket, amikor fejlesztéseken gondolkodsz?
  • Kihasználod-e a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket az elemézésben és a válaszolásban?

 

Ha a fenti kérdésekben csak egy esetben is elbizonytalanodtál, akkor gyere és üljünk le, hogy átnézzük, mit tehetünk annak érdekében, hogy valóban a maximumot hozd ki az értékeléseidből. 

Gomb: Konzultációt kérek!

Üdvözöllek, Duchai Márti vagyok, az ÉrtékelésTUNING alapítója, 2018 óta foglalkozom online értékelésekkel. A turizmus, az IT,  az e-kereskedelem és a magánegészségügyi szektorban szerzett tapasztalataim alapján állítom, hogy nem azon múlik, milyen szektorban vagy, hogy milyen ütemben és minőségben érkeznek az értékelések a céged nyilvános értékelő oldalaira. 

Hanem azon, hogyan bánsz velük. Ezért kifejlesztettem egy metódust, ami szektorokon átívelően használható arra, hogy kifejezd a törődésed az ügyfeleid irányában és ezzel újra és újra vásárlásra ösztönözd. 

 

“De Márti! Az én ügyfeleim nem szívesen értékelnek. Folyamatosan nyaggatom őket, nem akarok már a terhükre lenni.”

Kiváló szolgáltatást mindenki szívesen értékel. És itt nem feltétlen az a kérdés, hogy neked kiváló-e a szolgáltatásod vagy sem. A kérdés inkább az, hogy a megfelelő pillanatban és kérdéssel találod-e meg őket a kéréseddel. 

Mivel minden vállalkozás más és más, ezért azt, hogy hogyan leszel te és az ügyfeleid is boldogok, és hogyan adnak majd értékelést, minden esetben cégre szabottan alakítom ki. 

Gomb: Konzultációt kérek! 

Mielőtt kiválasztod a számodra megfelelő csomagot kérlek, tekintsd meg a lenti videóimat. 

Ha megteszed, akkor sokkal hatékonyabban tudunk haladni és az általános kérdésekre adott válaszokat átugorva a személyes elakadásodra tudunk koncentrálni és megoldást találni. 

 Bevezetés a Tripadvisorba

Less be az irányítópultba

A leggyakrabban feltett kérdések

Fontos! A konzultációkon nem tanácsot adok, hanem veled közösen együttműködve hozzuk létre a számodra leghatékonyabban megvalósítható és napi szinten kivitelezhető módszert.

 

Miért olyan fontos ez és hogyhogy nem adok tanácsot? Azért, mert úgy gondolom – és tapasztalom magamon is -, hogy ha kívülről jön a megoldás, az sose lesz az enyém. Én kérdésekkel, módszerekkel terellek az úton, hogy a legtöbb elégedett vásárlód örömmel adjon értékelést dolgozz bármilyen szektorban. 

 

Most pedig válaszd ki a számodra legtesthezállóbb formát: 

 

Csomagajánlataik

Ingyenesen letölthető