Örülök, hogy letöltötted a
9 dolog, amin elhasalsz a vendég szemében és le fog húzni a Tripadvisoron c. csekklistát.
Tudod, sokan mondják, hogy a Tripadvisor manipulálható, nem tükrözi teljes mértékben a vendégek véleményét és ezt onnan is tudhatod, hogy saját magad is gyűjtöd a vendégvéleményeket és eltérő eredményeket mutat. Ha ez tényleg így van, akkor gratulálok, egyike vagy azon kevés turisztikai szolgáltatóknak, akik saját értékelési rendszert is használnak! Ezzel csak egy bökkenő van: Csak és kizárólag a te segítségedre vannak. A világ fejlődése a megosztás felé megy. Sharing is caring – avagy a megosztás gondoskodás. Megosztjuk az otthonunkat, az autónkat, a közösségi közlekedési eszközök hatalmas sikerrel robbannak be a piacra és ugyanígy osztjuk az információt is és a véleményünket. Számtalan felület áll ma már rendelkezésünkre, de az elvitathatatlan tény, hogy a Tripadvisort nem kerülik meg a turisták. Lehet utálni, lehet szidni, a potenciális vendégeid innen tájékozódnak és egyszerűen kötelező, hogy fent legyen a szolgáltatásod!
Na de nem mindegy, hogy hogyan! Ehhez kapsz tőlem most egy mankót.
Olvasd el nyugodt környezetben a 9 dolog, amin elhasalsz a vendég szemében és le fog húzni a Tripadvisoron c. csekklistát. Gondold át, hogy:
- eddig milyen rendszerességgel kezelted a Tripadvisor profilodat,
- hogy álltál hozzá a vendégértékelésekhez,
- mindez milyen eredményeket hozott és
- hogyan viszonyultak ezek az eredmények a kitűzött céljaidhoz.
Ha erre hümmögés, szemöldökráncolás vagy szemlesütés az első reakciód, ne aggódj, nem vagy egyedül! Ma már olyan sok felületet kell kezelnie egy cégnek, annyira szerteágazó területeken kellene mindenkinek szakértőnek lennie abban, ami pár éve még nem is létezett, hogy sokszor csak kapkodással és tűzoltással telnek a napok. Ez pedig leginkább a rosszul szervezett vagy egyáltalán meg sem alkotott folyamatoknak a hozadéka.
De nem kell, hogy ez így maradjon!
Most kérlek, gondold át, hogy 1-10-es skálán mennyire szeretnél
- továbbra is úszni az árral és kitenni magad a vendégek kénye-kedvének
- folyamatosan tüzet oltani, mert attól érzed, hogy élsz
- az érdektelenséged miatt a kollégáid, a beszállítóid és a vendégeid szemében csökkenni.
Ha az eredmény 15-ön felül van, akkor igazad van, az ÉrtékelésElemzés nem neked való, de ha kivert a víz, amikor ezt a három sort elolvastad, akkor égek a vágytól, hogy a Te szolgáltatásodat is kielemezhessem.
Most pedig gondolj arra a felszabadító érzésre, hogy
kiszámíthatóvá válnak és a legtöbbet ki tudod hozni a vendégeid véleményéből
teljesül a vágyad, hogy az üzleti folyamataid olyan kidolgozott rendszeren alapuljanak, ahol a vendégértékelések nem szükséges rosszként, hanem a fejlődés mozgatórugójaként jelennek meg
egy olyan elit klubba tartozol – csillagoktól, minősítésektől függetlenül -, amelyben elmondhatod, a vendégeik juttattak a csúcsra és természetesen azok az intézkedések, amelyeket komoly munkával beletettél ennek elérése érdekében.
Ha ennek már a gondolata is jó érzésekkel tölt el, kattints a linkre és rendeld meg az ÉrtékelésElemzést!