EAAKiO3cOr8gBOZC4meftnzIqcy9mtjLJbiZCZASRSvLyHJVQIdWSZAZCzvZCVbC04ZAWaYeFdtpEQAoP8SnZAKmK97dYSQaE3Ouj0x26wRkAYoaTqZCE13wj5LPhPKVCVwP7QnoIiOqx4Da2bhgHnI3UIjCR0v07PtTHPDLu8kl3ZBL0DViPau6Xyg431kBIAfOc2XDQZDZD

A szolgáltatásod kiváló –
És az értékeléseid?


Hello, Duchai Márti vagyok!

Budapesten és az ország szinte összes régiójában, valamint Máltától Ausztráliáig, Portugáliától Horvátországig tanítom turisztikai és magánegészségügyi szolgáltatóknak azt a metódust, ami sikerre viszi a vállalkozásokat az értékelések segítségével.

Bemutatkozás röviden

15 év turisztikai szakmai tapasztalatszerzés után alapítottam meg 2018-ban az ÉrtékelésTUNING-ot azzal a céllal, hogy segítsek a vállalkozóknak kitűnni a versenytársaik közül és fejlődni a saját vállalkozói jól-létük és a pozitív vendégélmény érdekében.

A vállalkozások fejlesztése mellett szívügyem a fiatal szakemberek képzése életszagú, gyakorlatorientált szemlélet átadásával:

turizmuskutatás és turizmustervezés témában visszatérő vendégelőadója vagyok a Corvinus Egyetem és az Edutus Egyetem turisztikai tanszékének.

Megrögzött optimistaként a fejlődésben hiszek, abban, hogy az információk szisztematikus gyűjtésével a vendég- és ügyfélélmény mindig tovább emelhető. Nyitottság és odafigyelés kérdése, milyen irányban és végül ez milyen eredményt fog hozni.

Bővebben a filozófiámról

  • Veled is előfordult már, hogy teljesen a kardodba dőltél, mert negatív értékelést kaptál, holott te kiteszed a lelked is a vendégeidért?
  • Gondoltál már arra, hogy talán megérett az idő a beruházásra, de nem voltál biztos benne?
  • Érezted már azt, hogy beborítanak a feladatok és a rengeteg teendőd mellett már nem jut kapacitásod a vendégértékelések elemzésére és megválaszolására?

Nem vagy egyedül!

És hogy miért olyan fontos a Tripadvisor? „Hiszen én fent vagyok a booking.com-on, szállás.hu-n, étteremkalauzokban, ajánlóoldalakon. Miért kellene nekem még ez is a nyakamba?”

Erre a válasz nagyon egyszerű: mert a Tripadvisor a végső IGEN eszköze, a döntés előtti utolsó löket, ami végleg megerősíti az eddig csak nézelődő látogatót abban, hogy bizalmat szavazzon a szolgáltatásodnak.

Használd jól a Tripadvisort, hajtsd ki belőle a maximumot!

A 9 dolog, amin elhasalsz a vendég szemében és le fog húzni a Tripadvisoron c. checklistában még ennél is több kérdésre kaphatsz választ!

Nekem való a checklista?

Ha magabiztosan akarsz belevágni a fejlesztéseidbe
Ha tudni akarod, melyik vendég szavának higgy és melyiket ignoráld
Ha biztos akarsz lenni, hogy az alkalmazottaid is támogatnak abban, hogy elérd az üzleti céljaidat
Ha megfelelően szeretnéd pozícionálni magad a leendő vendégeid fejében, akkor

Töltsd le a checklistet itt


.

Kérdésed van?

+36 30 586 9536

Copyright © Minden jog fenntartva