A marketingednek része kell, hogy legyen a keresőoptimalizálás már a kezdetektől, mivel az algoritmusok ezek alapján rangsorolnak, jelenítenek meg (vagy éppen nem) a leendő vendégeid számára. A legalapabb természetesen az, hogy a vállalkozásod neve egy keresésnél megjelenjen a találatok között, de egészen odáig is fokozható, hogy szóösszetételekben is jó pozícióban legyél (pl. város+szállás neve).

 

Az elején mindenképpen azzal kezdj, hogy építsd fel és tedd rendbe és a Google Cégem felületeted. 

 

Folytatásképpen foglalkozz azzal, hogy azok a vendégek, akik a szolgáltatásodra, szállásodra keresnek, azok számára jó helyen jelenj meg a keresőben. Ezt hívjuk lokális keresőoptimalizálásnak, ilyenkor a kereső saját pozíciója is fontos, ahol ő épp tartózkodik. A desztinációidra történő keresések optimalizálásáról se feledkezz meg!

 

Hallgasd meg a beszélgetést, hogy még többet megtudhass arról, hogyan tudod keresőoptimalizálni a szállásod! Tarts velem!

 

A marketingednek része kell, hogy legyen a keresőoptimalizálás már a kezdetektől, mivel az algoritmusok ezek alapján rangsorolnak, jelenítenek meg (vagy éppen nem) a leendő vendégeid számára. A legalapabb természetesen az, hogy a vállalkozásod neve egy keresésnél megjelenjen a találatok között, de egészen odáig is fokozható, hogy szóösszetételekben is jó pozícióban legyél (pl. város+szállás neve).

 

Az elején mindenképpen azzal kezdj, hogy építsd fel és tedd rendbe és a Google Cégem felületeted. 

 

Folytatásképpen foglalkozz azzal, hogy azok a vendégek, akik a szolgáltatásodra, szállásodra keresnek, azok számára jó helyen jelenj meg a keresőben. Ezt hívjuk lokális keresőoptimalizálásnak, ilyenkor a kereső saját pozíciója is fontos, ahol ő épp tartózkodik. A desztinációidra történő keresések optimalizálásáról se feledkezz meg!

 

Hallgasd meg a beszélgetést, hogy még többet megtudhass arról, hogyan tudod keresőoptimalizálni a szállásod! Tarts velem!