Mi lehet az online kampányod célja, egyáltalán szükséges célokat kialakítani, mielőtt elindítasz egy online kampányt? Mindenképpen, máskülönben a kampányra fordított erőforrásaid (idő és pénz) nem térülnek meg.
Lássuk, milyen célokat tűzhetsz ki:
– tudatosítani egy szolgáltatást: a kampánnyal megmutathatod a közönségednek, hogy az alapszolgáltatásaid mellett mivel találkozhatnak még Nálad (pl. kirándulás szervezés, gyermek programok, életmód tanácsadás, masszázs)
– csomagok értékesítésének célja: készítettél egy csomagot, pl. „Romantikus hétvége” és szeretnéd felhívni erre a figyelmet a kampánnyal
– elérni egy célcsoportot: ekkor az a célod, hogy felhívd egy talán új célcsoport figyelmét szolgáltatásaidra, szállásodra (pl. horgászok, diákok, nyugdíjasok)
– érdeklődőket (leadeket) generálni: lényegében feliratkozókat gyűjtesz, akikből később vendégek lehetnek
– aktivitás ösztönzés (megosztás): arra ösztönzöd a követőid, hogy osszák meg a szolgáltatásod barátaik, ismerőseik között, vagy, hogy mennyire jól érezték magukat Nálad
– remarketing lista bővítése: ilyenkor a kampánnyal megnövelt forgalmat terelsz a weboldaladra. Később remarketing eszközökkel újra célozhatsz ezekre az olvasókra
– újabb követőket szerezni: növelni szeretnéd a közösségi oldalad követőinek számát
– az olvasó ösztönzése, hogy több időt töltsenek az oldaladon: érdekes tartalmakkal elérheted, hogy több időt töltsenek az oldaladon. Ezzel elérheted, hogy több információt szerezzenek Rólad és később akár vendégeid legyenek. Ilyen például a linkek elhelyezése.
Nagyon sok célod lehet, sőt, akár egyszerre több célt is kitűzhetsz. Nézd meg a videóban, miért fontos ez!